Wednesday

Varit ledig idag. Skönt.
Roger har varit här idag och fixat till den trasiga putsen på huset.
Tagit bort den fula bron och slängt den åt h-vete + paddat uppfarten
och lagt ut lite sten emot husväggen så att man ser hur det kommer bli, typ.
Det går sakta men säkert lixåm ;) Är verkligen såå himla tacksam för
all hjälp man får :)
Efter att jag gjort lite nytta inne oxå me tvätt, städ mm så
åkte jag till en vän för att klippa henne och fika lite. Mysigt!
Nu ligger jag som en säl i soffan och bloggar, försöker fixa till blogg-designen lite
men har fasen glömt hur man gör, haha! ULLIS HJÄÄLP!! ;)
Min söte mami har varit här hos mej i helgen och vi har haft
så mysigt! Hon flyttar ju snart hiiit!!(1/12) Hhihihihihihiiiii :D ^^ <3
Lägger upp lite bilder som vanligt. Aj lööv bilder!


Superfina rosor som jag fick av mamma





Mamsen lagar mat

Den här söta ostkupan fyndade jag på loppis :)



Kommentarer
Postat av: Annso

Tack gumman för att du gjorde mig så fin i håret!

Vad skulle jag göra utan dig min underbara vän.

Puss å kram

2009-09-30 @ 23:21:00
Postat av: Ullis

Men gull, här är ju jättefint juh! :) Jag undrade varför du inte skrivit på så länge - men sen kom jag ju på att jag glömt byta din adress på bloggkoll, smart! HAHA Fina bilder, puss puss!

2009-10-08 @ 21:42:08
URL: http://flimmra.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Malin!! Du är så otroligt duktig på att fota!! Otroligt fina bilder du tar!! ^^

Lev väl! Kram kram

2009-10-09 @ 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0