Onsdag

Har lixåm NOLL inspiration att skriva men kan liks förbannat inte vara utan blogg!
Jag är en rolig prick jag. Eller snarare en rolig klump, ser ju knappast ut som en liten
smärt prick iaf.. HAHA!! Jag sa ju det, ROLIG!

Nämen seriööst, har varit på jobbet idag som nästan alla andra dagar.
Varit på demensutbildning x3 (1 gng kvar) Skitintressant!!
Haft möte/snabbutbildning i det nya schemasystemet Time care
Ska snart på munvårdsutbildning.
Fullt åpp åpp!
Men det är kul.
Är skönt att ha saker att fokusera på.





Kommentarer
Postat av: sockan och sickan

Fokusera på att ta dig hit Byxrumpa! ;-) och på att baka saker med chååå-glad till mig förstås. ;-)

2009-09-16 @ 19:04:57
Postat av: Ullis

Men Moomi, du som person är ju för fan intressant! Skriv vad som försiggår i det där gullhuvve! Pöss

2009-09-16 @ 21:03:04
URL: http://flimmra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0